Skip navigation Menu

WiFi ondersteuning door Wentzo

Onze Support Engineers staan voor u klaar!

‘Mijn WiFi doet het niet!’ Een herkenbare uitspraak. Het functioneren van uw WiFi netwerk hangt af van vele factoren. Onjuiste bekabeling, storende apparaten in de omgeving of verkeerde instellingen op uw AccessPoints leiden tot netwerkproblemen. Onze gecertificeerde Support Engineers en Specialisten hebben altijd een oplossing voor u!

Bel: 0577 – 463232

Wentzo WiFi Troubleshoot

U wilt uw medewerkers, gasten of cliënten voorzien van een excellent WiFi netwerk. Slecht bereik, een trage internetverbinding of een storing op uw netwerk hoort daar niet bij. Deze problemen zijn vaak eenvoudig te verhelpen met troubleshooting door ons support team. Zo genieten al uw netwerkgebruikers binnen no-time van een optimaal functionerend WiFi netwerk. Vanuit ons Network Operations Center (NOC) werken onze Engineers dag in dag uit, zodat uw WiFi netwerk optimaal functioneert.

Mail: support@WiFi.nl 

Contact met Wentzo Support

Onze support afdeling is bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 en 17:00 uur. Beschikt u over een supportovereenkomst? Dan kunnen wij u ook ’s avonds en in het weekend ondersteuning bieden. Buiten werkdagen wordt er gevraagd om uw supportcode, deze vindt u in uw contract. Wilt u een melding maken? Bel of mail ons dan en wij gaan direct voor u aan de slag.

Onze klanten beoordelen onze support afdeling gemiddeld met een 8,6!

Een aantal uitspraken van onze klanten:

“Prima en snel afgehandeld.”

“Supportdesk heeft me tot nu toe altijd uitstekend ondersteund”

“Top mannen. Snelle reactie en keurig afgehandeld!”

Remote support

Bij contact met onze support afdeling kan één van onze Engineers u vragen op onderstaand icoon klikken en vervolgens ‘uitvoeren’ te kiezen. Hiermee geeft u ons de mogelijkheid mee te kijken op uw scherm. U geeft uw ID aan de betreffende medewerker en wij nemen uw computer op een veilige manier van u over. Zo assisteren wij u bij eventuele problemen of aanpassingen.

wentzo support

Ik ben (nog) geen klant!

Bent u nog geen klant van Wentzo? Ook dan kunnen wij u helpen. Zodra u het netwerkprobleem bij ons meldt proberen wij het probleem in eerste instantie op afstand (remote) voor u op te lossen. Lukt dit niet vanuit ons NOC? Dan sturen wij een Netwerk Specialist bij u langs. Wanneer u (nog) geen klant bent bij Wentzo zijn er kosten verbonden aan onze support werkzaamheden. Deze geven wij altijd vooraf bij u aan, zodat u niet voor verassingen komt te staan. Onze klanten ontvangen standaard support ondersteuning op maat. Dit is één van de klantvoordelen bij Wentzo.

Benieuwd naar uw klantvoordeel bij Wentzo? Neem voor advies contact met ons op.

Copyright 2017 |  Privacy & Cookies  |  Algemene voorwaarden | Sitemap | English | Klanten beoordelen ons met een: 8,3/10 op basis van 41 beoordelingen