Skip navigation Menu

Medewerker Inkoop & Licentiebeheer

Analytisch, communicatief, regelneef en snel schakelen. Past dit bij jou? Lees dan snel verder en mogelijk word jij onze nieuwe medewerker Inkoop & Licentiebeheer!

 

Het Wentzo salesteam bestaat uit 4 mannen en 1 dame. Zij houden zich dagelijks bezig met de verkoop van onze dienstverlening: het adviseren, realiseren en beheren van netwerkinfrastructuren. Daarnaast beheren ze contracten en zorgen ze voor een warme relatie met onze klanten. Onlosmakelijk verbonden aan verkoop is natuurlijk de inkoop. Op dit moment nog ondergebracht bij ons projectmanagementteam, maar door een interne verschuiving gaat dit onderdeel een plekje krijgen bij het salesteam. Vanwege deze verschuiving, zijn we op zoek naar de juiste persoon die onze inkoop gaat beheren.

Wat je gaat doen

Als medewerker Inkoop & Licentiebeheer zorg je ervoor dat de juiste producten op het juiste moment én voor de juiste prijs geleverd worden. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor de bijbehorende informatievoorziening. Je bent niet alleen degene die hardware bestelt, maar regelt ook alles met betrekking tot licenties en het gehele beheer hiervan, zodat er efficiëntie ontstaat in de wijze waarop we deze kunnen inzetten bij ons klanten. Een scherpe, analytische blik is hiervoor belangrijk.

Enerzijds een functie waarin je veel aan het regelen en schakelen bent, anderzijds een functie waarvoor je administratief sterk moet zijn. Jij bent namelijk de persoon die de order verwerkt, bevestigt, bestelt en klaarzet voor facturatie. Je bent een pro in het genereren van inzichten uit ons systeem Dynamics én het analyseren hiervan. Zie jij knelpunten in het proces, dan kom je met verbeteringen.

Aan de inkoopkant houd je de urgentie van een project in de gaten en peil je continu of onze leveranciers aan de leveringsverwachtingen voldoen. Hiervoor onderhoud je intensief contact met hen. Die communicatie moet wel goed zitten, want naast de leveranciers heb je veel contact met de overige teams en collega’s. Zo houd je de projectmanagers op de hoogte, zodat zij weten wanneer een project definitief uitgerold kan worden.

Ondertussen ben je ook een belangrijke schakel voor je salescollega’s en dan met name Jaap die verantwoordelijk is voor inkoopcondities en leveranciers. Tot slot heb je regelmatig contact met Corné. Als de gehele order geleverd is, draag jij de acties aan hem over, zodat hij de werkvoorbereiding kan regelen.  Uiteraard hebben jullie regelmatig afstemming over voorraadbeheer, zodat er een optimale beschikbaarheid van producten is.

Jouw profiel

Allereerst onze harde criteria (aantoonbaar)

  • Minimaal een afgeronde MBO-4/ HBO opleiding in de richting van logistiek, bedrijfskunde, retail of vergelijkbaar;
  • NEVI-certificering is een grote pré;
  • Tenminste 32 uur per week beschikbaar;
  • Passie voor/ interesse in onze techniek;
  • Een goede beheersing van de Nederlandse én Engelse taal in woord en geschrift;
  • Communicatief vaardig;
  • Woonachtig in een straal van 40 km rondom Garderen.

Daarnaast beschik jij over de volgende vaardigheden:
Een commerciële en dienstverlenende drive | Punctueel en administratief zeer sterk | Gestructureerd | Analytisch sterk | Perfectionistisch en pas tevreden bij het hoogst haalbare resultaat |Assertief, proactief en zeker niet afwachtend | Liever de telefoon pakken dan de mail | Gericht op het realiseren van verbeteringen | Een pro in het creëren van overzicht.

Oh ja, we vinden het belangrijk dat je een leuke en gezellige collega bent, die opbloeit van het werken in een team, klaar staat voor de ander, graag hard werkt, maar ook blij wordt van feestjes en borrels.

Nu al enthousiast?

Leuk! Neem snel contact op met Wendy door te bellen naar 0577 460 008 of te mailen naar vacature@wifi.nl.

Ons aanbod

  • Investering in vaktechnische én persoonlijke ontwikkeling.
  • Flexibele werktijden voor een gezonde balans tussen werk en privé.
  • Een goed salaris met mooie secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Een bedrijfscultuur waarin gelijkwaardigheid centraal staat.
  • Een familiaire werkcultuur met 50 toffe collega’s.
  • Een actieve personeelsvereniging die de leukste feestjes organiseert.

Jouw nieuwe werkplek

Je krijgt een werkplek in ons Wentzo kantoor. Een energieke én unieke werkplek midden in de bossen van Garderen met het gevoel van een huiselijke sfeer. Hier komen zakelijke, inspirerende en ontspannende elementen samen met als doel het verhogen van samenwerking en werkplezier.

Vitaliteit vinden we belangrijk! Dat blijkt uit de dagelijkse verse lunch en sportieve mogelijkheden zoals tafeltennis, beachvolleybal en een eigen fitness. Daarnaast biedt de bosrijke omgeving de mogelijkheid om samen met collega’s een boswandeling te maken.

Wie zijn wij?

Wij zijn Wentzo! 50 gepassioneerde collega’s die samen werken aan één doel: het adviseren, realiseren en beheren van complexe netwerkinfrastructuren door heel Nederland. Sinds 1999 staat onze naam al synoniem voor een excellente netwerkervaring en daar zijn we trots op!

Als Wentzo werken we vanuit één en dezelfde missievan betekenis zijn. Dit van betekenis zijn geldt voor onze klantenonze medewerkers en onze medemens. En deze missie voel je door de hele organisatie. We hebben binnen ons team een informele en open cultuur waarin iedereen gelijk is. We werken hard en vieren amen de successen. We houden van gezelligheid, een goed gesprek en delen lief en leed. Bovenal zijn we een team dat voor elkaar klaar staat en van betekenis wil zijn. Dat is Wentzo!

Kom jij ons team versterken?

Neem dan contact op met Wendy via vacature@wifi.nl of bel naar 0577 460 008. We ontvangen graag je CV en motivatie.

Privacyverklaring  |  Cookieverklaring | Algemene voorwaarden | Sitemap | English | Copyright WiFi.nl