Skip navigation Menu

Maak kennis met ons Support Engineers team!

De afdeling Support is het eerste aanspreekpunt voor klanten die problemen of verstoringen ervaren met de door Wentzo geleverde oplossing. Onze supportdesk staat de klant te woord, registreert de melding en probeert meteen een oplossing te bieden. De supportdesk bestaat uit een eerste lijn en een tweede lijn. De eerste lijn is gericht op het zo snel mogelijk oplossen van de gemelde storing en de tweede lijn zal complexe verstoringen en vraagstukken onderzoeken en oplossen.

“Kleine verstoringen detecteren wij snel. Wij lossen dit vaak al op voordat u er hinder van ondervindt!”

Alex Boerman

Arjan Nijhof

Johan van Lokhorst

Kevin Wolbert

René van Bemmel

Rutger Jautze

Copyright 2018 |  Privacyverklaring  |  Cookieverklaring | Cookieinstellingen |  Algemene voorwaarden | Sitemap | English | Klanten beoordelen ons met een: 8,4/10 op basis van 43 beoordelingen